#SaveGaza

Image Hosted by ImageTitan.com

miracle

Tuesday, August 24, 2010

TRUSTEE miss u all!!

teringat exco asrama time sek menengah dulu,dinamakan barisan TRUSTEE,
aku hepi sgt bekerjasama dgn korg sume..miss u all!
cabaran aku menjadi salah satu jwtnkuasa di kolej semakin berat aku rasekan,
mmg aku ikhlas coz aku suke perkara yg melibatkan student tp...
bile ade segelintir yg melanggar peraturan aku mmg jenis senang menegur kesalahn mereka tanpa takut dibenci mereka..aku lebih rela dibenci manusia biase daripada di tanya di akhirat kerana tidak menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan..effect dari itu,aku akan disenangi oleh student yg tidak melakukan kesalahn tetapi aku akan diumpat dikutuk oleh mereka yang suka melanggar peraturan & sukar terima teguran..
tetapi,tanpa mereka apalah asam garam yg akan ku dapat jika semua baik belaka,golongan pelajar sebegini hadir utk menguji sejauh mana aku boleh menjalankan amanah sebagai wakil pelajar..
Ya Allah,mudahkan hambaMu meneruskan perjuanganku ini,begitu juga sahabat2 seperjuanganku..amin.

No comments: