#SaveGaza

Image Hosted by ImageTitan.com

miracle

Wednesday, November 3, 2010

lembutkan hatinya ya Latif..

nothing important,juz pikir nk tenangkan diri + hepi tgk pre Calc..aku tau xbaik bnci ilmu Allah,aku xbenci cuma rasa sdey aku jenis lambat dpt kalo bab nombor2 ni..tuhan maha adil,aku lbey kepada otak bahase,aku lgi suke membaca..org kata.otak belah kanan(btol x ek?)..mase sek dulu suke sgt2 sejarah,time sejarah aku jarang tido,time addmath la aku tido..heheh.terbalik ngan org lain..cerita pasal lembut ati ni,ego yg tggi melangit pun tp kalo dgn izin Allah ia lembut,so lembut jgk.hope sgt 'kau' dilembutkan ati..itu shj...ha,b4 aku close cite,ak nk thanx byk2 kt sape2 yg sudi bce blog usang aku ni,to ABBY thanx la bg sweet video smlm,ak ngs dgr tau!heehe.
thanx all sape yg support me!!

No comments: