#SaveGaza

Image Hosted by ImageTitan.com

miracle

Tuesday, November 9, 2010

nape rase lain ni?

25 nov ni aku akan ke perlis bg program Opkim,Mahasiswa:Jom Redah Kampung(JR KG)..skrg kt utara sibuk dgn musim banjir,ade rase risau dlm hati aku tapi susah nk luahkan,kalau x ikut kesian plak kwn2 yg penat2 organize,bkn senang dpt g jalan2 cmtu.lately,asyik risau je,smpai xphm ape yg aku risaukan..tda 4 paper final aku amek,3 of them aku ragu2 time buat n x confident,risau sgt2...tuhan saje tau..aku xtau nk luahkn mcmne,nasib baik aku ade ko blog,luahkan kat manusia ni kite xkan puas,dorg xrase ape kite rase,tuhan jua sebaik2 tempat mengadu..
cite pasal mengadu ni..rase sdey plak bile kawan kite xnk syer pblem ngn kite,mybe hak die la tuk xkongsi,tapi xsuke mne pon aku dgn problem tu,at least aku tau masalah die..ni tgk die tanggung sorg2,eh x sorang2 ramai lagi sudi bantu n dengar masalah die,doakn ko temu penyelesaian jela..
                                       ~~end worried story~~
ni lagi satu kisah,xpaham la ngan org sekeliling aku,adakah kerana aku berjawatan aku perlu d benci dikutuk tanpa sebab????berdosa sgt ke ade jawatan ni,as example,ade sorang dak ni,perwatakan mmg baik,jnis pakai bju labuh2,slalu bce doa pas yasin,awal2 die amat sopan n baik ngan aku tapi nape tibe2 BERUBAH!
nmpk aku jeling2,mcm aku wat salah besar sgt ngan die plak padahal slalu aku senym je kalo terserempak,maybe aku ade lacking somewhere,KALO AKU ADE WAT SALAH BGTAU DEPAN2 XYA NK WAT MUKE YG MENYAKITKAN ATI..AKU SABARKAN JE.
one more story,aku ni tersepit antara kawan dan jawatan..before diz die da pernah wat silap dgn bwk someone illegal(xdpt kolej) tido bilik die..aku dapat tau,then suro roomate die tego,then die mintak maaf AND JANJI XWAT LAGI.DA NAK FINAL NI MANE JANJI KO?KO BWK LG DAK ILLEGAL TU THEN WAT CAM X BERSALAH,AKU NI TAHAN JE GERAM DALAM ATI STU SEM NI,AKU XNK DENDAM DGN ORG,BIAR TUHAN SAHAJA BALAS,KALO AKU SALAH KERNA ADE JWTN MMG XMSUK AKAL,AKU XPERNAH MARAH KORG DEPAN2,AKU TULIS KT TOILET,TAPI ADE YG KOYAKKAN KERTAS YG AKU TULIS.semoga Allah buka hati korang,aku xmampu nk pandang muke korang pun..aku xkesah d benci korang kerna benci korang xkemane tp aku takut diebnci Allah kerana xmenjalankan amanah yg diberi kerana yg ken soal di akhirat aku bukan korang..
ni first time aku luah habis2 pasal rase geram aku kt korang..
Ya Latif lembutkan ati mereka yg keras,bantulah aku menjalankan segala urusan dgn mudah pada sem hadapan.amin...

No comments: